Met groot enthousiasme hebben verschillende werkgevers uit de regio deelgenomen aan het event. HR-directeur Diana van der Blom zag veel geschikte kandidaten voor haar bedrijf, International Hotel Supplies; ,,Ik heb misschien wel te vaak op ’ja’ geklikt.’’ Ze is enthousiast over de drive-in bioscoop. ,,Echt geweldig gedaan, ik kan niet anders zeggen. Wat een mooie mensen. Ik snap niet dat ze nog hier op het scherm staan, want ze zouden zo aan het werk kunnen.’’ Niet alleen Diana is enthousiast over het evenement, in totaal hebben werkgevers 478 keer aangegeven een match te voelen met een werkzoekende.
Ook werkzoekenden hebben met plezier meegewerkt aan deze manier van matchen. De 47-jarige Marisela Pieters is een van de werkzoekenden die zichzelf voorstelt aan de werkgevers. ,,Ik vind dit een goed evenement, want zo zien de werkgevers de persoon niet alleen als werknemer, maar echt als persoon. Een mens is meer dan een cv. In zo’n pitch kun je je persoonlijkheid en je talenten laten zien.’’ Naast Marisela waren er nog 64 andere werkzoekenden die zich in drie minuten voorstelden op het witte doek. Elke pitch vertelde een verhaal van de persoon achter het cv.